Jump to content

Edit History

Snufkin

Snufkin

De er mye brukt på lab og denslags. OK på mykere slanger, men ubrukelige på hardere gummi/plast type hageslanger/armerte slanger. "Mutteren" på toppen er bare tynt blikk og ryker tvert om man bruker nøkkel og litt makt (kun hånd/fingermakt).

Fordelen med de er at de strammer jevnt på hele omkretsen, og ikke klyper slik som vanlige klemmer (derfor er de også best på mykere slanger som bruken på lab og lignende). Ikke noe jeg ville brukt mye av på kritisk utstyr i båten.

Edit: Skriveleif.

Snufkin

Snufkin

De er mye brukt på lab og denslags. OK på mykere slanger, men ubrukelige på hardere gummi/plast type hageslanger/armerte slanger. "Mutteren" på toppen er bare tynt blikk og ryker tvert om man bruker nøkkel og litt makt.

Fordelen med de er at de strammer jevnt på hele omkretsen, og ikke klyper slik som vanlige klemmer (derfor er de også best på mykere slanger som bruken på lab og lignende). Ikke noe jeg ville brukt mye av på kritisk utstyr i båten.

Snufkin

Snufkin

De er mye brukt på lab og denslags. OK på mykere slanger, men ubrukelige på hardere gummi/plast type hageslanger/armerte slanger og armerte slanger. "Mutteren" på toppen er bare tynt blikk og ryker vtert om man bruker nøkkel og litt makt.

Fordenel med de er at de strammer jevnt på hele omkretsen, og ikke klyper slik som vanlige klemmer (derfor er de også best på mykere slanger som bruken på lab og lignende). Ikke noe jeg ville brukt mye av på kritisk utstyr i båten.

• Create New...