Jump to content

Edit History

Flying dutchman

Flying dutchman

Hei, jeg har en seilbåt liggende på Bygdøy som skal fraktes til Trøndelag. Det er vanskelig å finne en kran for å heise den opp men det verste er at det ikke finnes noen ledig "lånekrybbe". Han bør ligge på den i noen dager, kanskje, i påvente av lastebil. Jeg selv bor i Trøndelag. Jeg har nå tenkt på å be noen snekre en midlertidig krybbe av tremateriale, betale vedkommende som så kan beholde materialet / krybben. Vet ikke om noen annen måte å gjøre dette på. Noen andre her som har ideer? Ville sette stor pris på gode ideer, takk.

Mvh

Ben

Flying dutchman

Flying dutchman

Hei, jeg har en seilbåt liggende på Bygdøy som skal fraktes til Trøndelag. Det er vanskelig å finne en kran for å heise den opp men det verste er at det ikke finnes noen ledig "lånekrybbe". Han bør ligge på den i noen dager, kanskje, i påvente av lastebil. Jeg selv bor i Trøndelag. Jeg har nå tenkt på å be noen snekre en midlertidig krybbe av tremateriale, betale vedkommende som så kan beholde materialet / krybben. Vet ikke om noen annen måte å gjøre dette på. Noen andre her som har ideer? Villes ete stor pris på gode ideer, takk.

Mvh

Ben

• Create New...