Rana18cabin Startet 6.April.2018 Link til dette innlegget Startet 6.April.2018 Noen som vet hvilket merke dette er? Vurderer å kjøpe den, eier sier den er 19 fot men vet ikke merke. Sitér dette innlegget Link to post
Rana18cabin Svart 7.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Det var nettopp en tråd her med en lik båt mener jeg ? Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Er det halvfabrikat? Linjene ser litt "kryssfineroverbygg" ut? Vanskelig å se på de bildene. Kanskje du kan be om bilder fra inni, baug forfra og ovenfra (eller under), av hekk og evt. "merkeplater"? Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.