Nordsjømannen Startet 7.April.2018 Link til dette innlegget Startet 7.April.2018 Etter noen år uten båt så fikk jeg brått et godt tilbud jeg ikke kunne si nei til så da ble det jammen en god gammel klassiker inn i verkstedet mitt, Båten er en 1986 Draco 1800 DC, maskinisten er en Mercruiser 136 HK som ble montert ny i båten i 2000. Båten er i god original stand dog etter 32 år så begynner den og se litt slitt ut innvendig. Skal ikke ha båten selv, men blir litt fiks for å selge den videre slik at jeg med tid kanskje kan finne tak i båten jeg ønsker med, nemlig en Flipper 640 eller større :) Var tidligere kjent som Ternen32 på forumet her, men fant ikke igjen mitt gamle login så måtte opprette nytt Sitér dette innlegget Link to post
Nordsjømannen Svart 7.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 (redigert) Om noen føler de kjenner igjen båten så har den i sin tid hatt navnet Duke Of York :) noe som får meg til å lure på om denne kan ha vært hentet inn fra England en eller annen gang Redigert 7.April.2018 av Nordsjømannen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.