toeverga Startet 7.April.2018 Link til dette innlegget Startet 7.April.2018 Var så uheldig å rive av skruen til knappen til en av putene. Skruen og hullet passer ikke så godt sammen lengre. Er det ett bra støpemiddel som kan herde noen dager? Istedenfor å kjøpe større og større skrue liksom. Kommentar fra moderator:Tittel endret, var Tetning/støprmiddel Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Epoxy-lim. Sett eventuelt inn en treflis med limet og bor opp på nytt. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Fantino Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Om det er litt hold i hullet ennå har jeg god suksess med vannfast bygningslim type PL400 eller lignende. Sause inn med og dra til forsiktig. Om det er stor belastning ville jeg brukt epoksy på samme måte. Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 Hvis du vil gå bananas og gjøre det "bedre enn nytt": Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.