Jump to content

Edit History

hegra

hegra

Når det gjelder den Martecpumpa tar den ingen skade av om den går litt selv om motoren ikke er i gang. Det tåler den godt. Det gjør bensinpumpa på bilen min også uten at jeg er nevneverdig plaget av det. Spøk til alvor, tenk litt over fordelen ved at den er koblet slik den er. Ved bytte av kjølevæske er det bare og åpne ei skrue høyt i systemet, eksempel tempgiver, slå på tenning og lufta er ute på et blunk uten at motor må være i gang. Men den største fordelen er at om dynamoreim ryker så har du fremdeles fullverdig kjøling slik du har det i dag. Mister du pumpa med en gang reima eller dynamo ryker går det ikke lenge før den koker. Går den på tenninga, går pumpa så lenge det er strøm på batteriet ,og det er det ei god stund for disse pumpene bruker ikke mye strøm.

hegra

hegra

Når det gjelder den Martecpumpa tar den ingen skade av om den går litt selv om motoren ikke er i gang. Det gjør bensinpumpa på bilen min også uten at jeg er nevneverdig plaget av det. Spøk til alvor, tenk litt over fordelen ved at den er koblet slik den er. Ved bytte av kjølevæske er det bare og åpne ei skrue høyt i systemet, eksempel tempgiver, slå på tenning og lufta er ute på et blunk uten at motor må være i gang. Men den største fordelen er at om dynamoreim ryker så har du fremdeles fullverdig kjøling slik du har det i dag. Mister du pumpa med en gang reima eller dynamo ryker går det ikke lenge før den koker. Går den på tenninga, går pumpa så lenge det er strøm på batteriet ,og det er det ei god stund for disse pumpene bruker ikke mye strøm.

• Create New...