PiperBill Startet 7.April.2018 Link til dette innlegget Startet 7.April.2018 Noen som vet hvilket delenummer og hvor jeg kan bestiller zink anode til denne? Søker og søker på nett men det er en jungel av anoder og nå gidder jeg ikke bestille feil igjen. :-) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Roger jo Svart 7.April.2018 Link til dette innlegget Svart 7.April.2018 (redigert) Ring JAN, Vestfold Vinsj & Thruster Jan Johansen - 95150993 - Her får du de beste råd om deler og rep av Engbovinsj. Jeg har en som ligner på denne https://seatronic.no/sinkanode-sle-7hk-1999 Redigert 7.April.2018 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
PiperBill Svart 8.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2018 Takk. Kan også hører med Sleipner da de er litt nærmere meg. Må også bytte anode på baugtruster men lurer på hvordan jeg får av den gamle uten å gjøre for mye skade? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Roger jo Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Her ville jeg slip vekk all Sink og varmet skruen rust løser og et par kakk og forsiktig bruk av rør-tang En org. Engbo sink Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
PiperBill Svart 9.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 (redigert) Takk Roger Jo. Tror jeg får ordnet dette ganske lett nå. Redigert 9.April.2018 av PiperBill (see edit history) Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.