Jump to content

Edit History

LALUNA II

LALUNA II

Småfriskt på Obrestad nå på morgene ser jeg så kan bli noe småhoppende over fjorden fra Skudenes 
Velger du å gå over så gå på innsiden inn mot Tananger (punkt 11 på kartet) hvis du ikke har tenkt deg innom Kvitsøy da ...forsåvidt grei plass å vente på vinden for da kan du sikkert se når sjøen legger seg(muligens ikke fra havna) ...Har ikke vært der ute så ren tipping fra meg ...Kanskje noen lokale innspill her ?

Observasjoner fra de nærmeste målestasjonene
Obrestad fyr målestasjon, 24 moh. 0,0 km fra Obrestad fyr målestasjon
Vær Temp. Vind Temperatur siste 30 døgn
  7,2° VindpilFrisk bris, 7,7 m/s fra sør-sørøst Obrestad fyr: Temperatur siste 30 døgn
  kl 8 kl 8

dash-2018-apr-18-028.jpg

dash-2018-apr-18-030.jpg

LALUNA II

LALUNA II

Småfriskt på Obrestad nå på morgene ser jeg så kan bli noe småhoppende over fjorden fra Skudenes 
Velger du å gå over så gå på innsiden inn mot Tananger (punkt 11 på kartet) hvis du ikke har tenkt deg innom Kvitsøy da ...forsåvidt grei plass å vente på vinden for da kan du sikkert se når sjøen legger seg(muligens ikke fra havna) ...Har ikke vært der ute så ren tipping fra meg ...Kanskje noen lokale innspill her ?

7,2° VindpilFrisk bris, 7,7 m/s fra sør-sørøst Obrestad fyr: Temperatur siste 30 døgn
  kl 8 kl 8

dash-2018-apr-18-028.jpg

LALUNA II

LALUNA II

Velger du å gå over så gå på innsiden inn mot Tananger hvis du ikke har tenkt deg innom Kvitsøy da ...forsåvidt grei plass å vente på vinden for da kan du sikkert se når sjøen legger seg(muligens ikke fra havna) ...Har ikke vært der ute så ren tipping fra meg ...Kanskje noen lokale innspill her ?

kl 8 kl 8

• Create New...