Larss1 Startet 9.April.2018 Link til dette innlegget Startet 9.April.2018 Ser Maritime har 2 forskjellige kabelgjennomføringer som tillater ferdig terminerte kabler. Har ikke vært borti slike før så litt skeptisk til om det blir tett, noen som har montert noen av disse typene og har erfaring å dele? Kabelgjennomføring 9-14mm Kabelgjennomføring hvit 11mm Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Jeg har brukt disse i tillegg til tec7, så ble det tett ? Sitér dette innlegget Link to post
Scand 360 dc Svart 9.April.2018 Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Jeg har også brukt disse, virker bra, men jeg fuget også godt med tec 7 rundt kablene igjennom skroget. Lurt å borre litt større hull en tykkelsen på kabelen som skal igjennom. Da får du plass til fugemassen. Sitér dette innlegget Link to post
Larss1 Svart 9.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2018 Takk da går jeg for en av disse Sitér dette innlegget Link to post
alf-inge Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 Jeg monterte en slik uten annen tetting enn gummipakningen som følger med. Det blir tett mot hyttetaket. Men noen dråper kom langs kabelen. Noen dråper Captain Tolleys Creeping Crack Cure fikset det. Nå har det vært tett i to år. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.