sandsto Startet 10.April.2018 Link til dette innlegget Startet 10.April.2018 hei Jeg kjøpte en båt og jeg har et spørsmål om hva du synes om mengden skum inne i båten, er den selvlensende? skum er bare litt på bunnen Det andre spørsmålet, jeg målte båten fra motorens monteringspunkt til bunnen og er 52 cm, betyr det at den trenger en lang stamme motor? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.April.2018 Link til dette innlegget Svart 10.April.2018 (redigert) lang stamme ja, er normalt 51 cm / 20" målt loddrett ned. Om den er selvlensende er ikke godt å si , i så fall så bør den ha relativt høy dørk med lensehull som går ut et eller annet sted i sida eller bak Skummet ser ut som at der mest der for å stive av mellom inner- og ytterskrog. Det er nok luften mellom skrogene som er tenkt å fungere som flytetank Redigert 10.April.2018 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.