Tectyl Startet 10.April.2018 Link til dette innlegget Startet 10.April.2018 Hei godtfolk. Noen som har et malnummer på kalesje til Wiking 28? Det er den modellen som har targabøyle i glassfiber (mulig den heter hardtopp) Det viktigste er nummer på kalesjen bak da jeg skal lage eget opplegg på den fra targaen og fremover. Gjerne den modellen som er høy akterut. Noen som vet, kjenner noen eller har en tilsvarende type og kan kikke etter malnummer på kalesjen? Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 12.April.2018 Link til dette innlegget Svart 12.April.2018 Hansen spesialprodukter skal sitte på Jens Sagen sin original mal. Ikke utenkelig at også Agder Kalesje har mal. Sitér dette innlegget Link to post
Øivind Berg Svart 4.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2018 (redigert) Jeg har laget meg tak i glasfiber ... så jeg har bøyler og kalesje til overs..... ta kontakt så ordner vi det. Redigert 4.Juli.2018 av Øivind Berg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Neptim BMW D636 Svart 11.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2021 Har du kalesjen fortsatt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.