Jump to content

Edit History

Hakkannen

Hakkannen

Pinkvin skrev for 1 time siden:

Litt vanskelig å finne gulerøttene når det ikke er noen avgifter å kutte.

Redusert moms på miljøvennlige båter, avgiftsfritt/momsfritt ombyggingsutstyr til mer miljøvennlig drift, osv. Sikkert andre tiltak som også kan gjennomføres. Jeg synes det hadde vært fint å møte folk med positive og lystbetonte tiltak som gjør at vi ønsker å gjennomføre miljøvennlige tiltak, ikke føle man blir truet til det.

For eksempel subsidierer Bergen husstandene som velger å skifte ut sin gamle vedovn med rentbrennende. Et positivt tiltak som virker, ikke negative straffeavgifter og påtrengende overformynderi.

Hakkannen

Hakkannen

Pinkvin skrev for 1 time siden:

Redusert moms på miljøvennlige båter, avgiftsfritt/momsfritt ombyggingsutstyr til mer miljøvennlig drift, osv. Sikkert andre tiltak som også kan gjennomføres. Jeg synes det hadde vært fint å møte folk med positive og lystbetonte tiltak som gjør at vi ønsker å gjennomføre miljøvennlige tiltak, ikke føle man blir truet til det.

For eksempel subsidierer Bergen husstandene som velger å skifte ut sin gamle vedovn med rentbrennende. Et positivt tiltak som virker, ikke negative straffeavgifter og påtrengende overformynderi.

Hakkannen

Hakkannen

Pinkvin skrev 1 time siden:

Redusert moms på miljøvennlige båter, avgiftsfritt/momsfritt ombyggingsutstyr til mer miljøvennlig drift, osv. Sikkert andre tiltak som også kan gjennomføres. Jeg synes det hadde vært fint å møte folk med positive og lystbetonte tiltak som gjør at vi ønsker å gjennomføre å miljøvennlige tiltak, ikke føle man blir truet til det.

• Create New...