Jump to content

Edit History

Mizar

Mizar

Det er ikke lov til å diskutere politikk i åpent forum.  Baatplassen har et eget forum for dette, som heter "Ordet fritt".

Du må være "godkjent" for å kunne delta der, så det er et "lukket forum for fri diskusjon".  Moderator har egentlig en grei jobb, siden eneste begrensning er å følge norsk lov om ytringsfrihet. Og selvsagt lar de fleste være å "snakke ned" andre personer. Det oppfordres til saklighet, et minimum av respekt for andre og det er en fin, åpen tone der synes jeg..

Mizar

Mizar

Det er ikke lov til å diskutere politikk i åpent forum.  taarplassen har et eget forum for dette, som heter "Ordet fritt".

Du må være "godkjent" for å kunne delta der, så det er et "lukket forum for fri diskusjon".  Moderator har egentlig en grei jobb, siden eneste begrensning er å følge norsk lov om ytringsfrihet. Og selvsagt lar de fleste være å "snakke ned" andre personer. Det oppfordres til saklighet, et minimum av respekt for andre og det er en fin, åpen tone der synes jeg..

Mizar

Mizar

Det er ikke lov til å diskutere politikk i åpent forum.  baarplassen har et eget forum for dette, som heter "Ordet fritt".

Du må være "godkjent" for å kunne delta der, så det er et "lukket forum for fri diskusjon".  Moderator har egentlig en grei jobb, siden eneste begrensning er å følge norsk lov om ytringsfrihet. Og selvsagt la være å "snakke ned" andre personer. Det oppfordres til saklighet, et minimum av respekt for andre og det er en fin, åpen tone der synes jeg..

• Create New...