Jump to content

Edit History

Snusmumrikken

Snusmumrikken

REMA skrev On 12.4.2018 at 21.48:

Personlig har jeg best erfaring med Tohatsu, og desidert dårligst med Mercury. Tohatsuen har aldri stoppet, og har starta på første drag i 7 år. Mercury derimot bruker lang tid på å starte, girer elendig og hadde problemer fra dag 1. 

Hvis det ikke selges Tohatsu i nærheten ville jeg kjøpt Honda, eller Yamaha. Disse er gode motorer i følge det jeg har hørt. Suzuki er heller ikke så verst, men kjenner en som har hatt en rekke problemer med en 100 hk. 

Litt morsomt da Tohatsu produserer motoren for Mercury i denne klassen (Også Evinrude - mulig flere). :giggle:

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Personlig har jeg best erfaring med Tohatsu, og desidert dårligst med Mercury. Tohatsuen har aldri stoppet, og har starta på første drag i 7 år. Mercury derimot bruker lang tid på å starte, girer elendig og hadde problemer fra dag 1. 

Hvis det ikke selges Tohatsu i nærheten ville jeg kjøpt Honda, eller Yamaha. Disse er gode motorer i følge det jeg har hørt. Suzuki er heller ikke så verst, men kjenner en som har hatt en rekke problemer med en 100 hk. 

Litt morsomt da Tohatsu produserer motoren for Mercury i denne klassen (Også Evinrude - mulig flere. :giggle:

Snusmumrikken

Snusmumrikken

Litt morsomt da Tohatsu produserer motoren for Mercury (Også Evinrude - mulig flere) :giggle:

• Create New...