willim Startet 13.April.2018 Link til dette innlegget Startet 13.April.2018 Hei lurer på om båten min er en Troll 20, ble fortalt av selger at det var en troll 20. men er usikker, fordi jeg har hørt andre meninger og den ser litt annerledes ut. På forhånd takk for svar. Mvh: willim Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Må være en troll 20. Hadde selv en Polar 20 i en del år (2011 mod.), og den er nok en del forskjellig. Polar 20 har vel heller aldri hatt hard-top, meg bekjent. Desuten ser det ut som på bildet, at vindusrammene er i aluminium, mens Polaren har jo altid hatt disse svarte gummi pakningene rundt vinduene. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Polar med hardtop er ikke helt uvanlig. Men denne her er nok ikke en Polar da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
LM 605 Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 index skrev 1 time siden: Polar med hardtop er ikke helt uvanlig. Men denne her er nok ikke en Polar da... Var det ikke kun 22 foteren av Polar som ble levert med hard-top i de tidlige årene? Sitér dette innlegget Link to post
svaberget Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 Dette er 100% sikkert en Troll 20 - litt nyere modell enn min som er fra 1978. Noen Troll 20 har også en ekstra vindskjerm oppå hardtop'en. Polar 20 er vel bare uten hardtop - men Polar 22 er ofte med hardtop. Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 6.Juli.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2018 Har du målt hvor lang den er? Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.