Vrod Startet 13.April.2018 Link til dette innlegget Startet 13.April.2018 Hallois er det noen her som har prøvd og koble opp kamera ( bak eller motorrom) mot Raymarin C eller E serie og kan bidra med noen løsning for hva man trenger av kabler så venter jeg i grenseløs spenning på tips og setter en teipstripe over reversering inntilvidere. På forhand takk for alle forslag som er fornuftige. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Frehau Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 (redigert) Du trenger vel coax kabel for videosignal, samt 12v driftspenning til kamera, i tillegg til 4xBNC/VGA kabelen som skal inn på plotteten. Vanlig analogt signal. C-serien har ikke video innganger så vidt jeg vet. Redigert 13.April.2018 av Frehau (see edit history) Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Vrod Svart 13.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 E serie jeg har og den ene kabelen har jeg delevis funnet og den har nr e55062 men da må jeg ha en overgang til etter det jeg ser? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Frehau Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Jeg ville vel gått for E55057, da bnc er litt mer gjengs enn s-video. Da trenger du i tillegg en bnc skjøt, og enden av coaxen gra kameraet må ha bnc plugg. Noen kameraer har phono (rca) plugg, men det er bare å bruke en overgangsplugg til bnc i så fall. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.April.2018 Link til dette innlegget Svart 13.April.2018 Lurar på om eg drar kjensel på ordet bnc. Eg har C120W. Kjøpte bare eit kamera på ein nettbutikk, det fulgte med ei håndfull pluggar med til kameraet, så eg valgte ein som passa i ledningsstubben bakpå plotter, og sjølvsagt straum. Og vips :-) bra bilde også. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Vrod Svart 14.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 Sjeldenutpå skrev for 10 timer siden: Lurar på om eg drar kjensel på ordet bnc. Eg har C120W. Kjøpte bare eit kamera på ein nettbutikk, det fulgte med ei håndfull pluggar med til kameraet, så eg valgte ein som passa i ledningsstubben bakpå plotter, og sjølvsagt straum. Og vips :-) bra bilde også. Kunne du tatt bilde av de overgangene eller enden så jeg kunne se hva jeg bør kjøpe? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.April.2018 Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 Kanskje uti uka, men det er riktig med bnc. Har du bnc bakpå? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Vrod Svart 14.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 Er bnc en som ligner en PC skjerm kabel? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.April.2018 Link til dette innlegget Svart 14.April.2018 Skriv bnc i google feltet, så kjem det mange variantar Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.