Sjøfare
Kikket i katalogen nå, ser ut som de har bare 1 type. Men min ligner den de har, til 1600,- kr
Grønngylt skrev for 3 timer siden:også nå må gledesdreperen komme med en kommentar. Det er da fint å kunne fylle tanken på 2min også la ungene fortsette utforskinga eller leken, fremfor 12-24timer lading
Men du verden så fint å slippe 12 timer med totakter da
Fra spøk til revolver, begge deler har sine soleklare fordeler. Og noen vil foretrekke det ene foran det andre. Sånn er det jo ofte.
Brukstiden er jo også ulik kjøretiden. Mine 2 synes det er vel så spennende å gå i land på holmer og skjær, bruke vannkikkerten, ta snarveien over sundet i stedet for rundt osv. Så i praksis holder det hele dagen, med lading om natta. Og må de bruke årene siste timen en dag så tar de neppe skade av det heller
I mitt tilfelle er det enkelt. De foretrekker den elektriske. Vri en vei for framover og andre veien for bakover, enkelt og greit.
Edit: ser de opererer med kortere kjøretid på større batteri i katalogen. Men regner med det er på full pupp. Uansett vanskelig å bedømme siden bruksmønsteret her skiller seg veldig fra bånn gass fra start til slutt.