eskils1111 Startet 15.April.2018 Link til dette innlegget Startet 15.April.2018 (redigert) Hei. Jeg spør om dette her pga jeg har ikke finner svar noe annet sted. Skal montere lanterne på en pioner 14 fot. lurer dermed på hvilken feste metode som skal benyttes rustfrie skruer eller annen metode. Må det sparkles rundt skruehullene evt? Redigert 15.April.2018 av eskils1111 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.April.2018 Link til dette innlegget Svart 15.April.2018 Hvilkem type lanterne ønsker du å montere? Eg har sett det finnes stenger som kanskje kan monterast nede på bakerste tofte (i tre?), så du slipper hull inn i dobbelskroget? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
eskils1111 Svart 16.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 Skal montere en vanlig rundtlysene lanterne, har ikke tenkt så langt som hvilken type av lanterne, men hva heter den som fu snakket om? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.April.2018 Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 https://www.watski.no/Lanterne-LED-115aZ Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Frehau Svart 16.April.2018 Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 Dersom du har en påhengsmotor montert, vil jeg anbefale en lanerne på stang med sugekopp som settes på toppen av motoren. Sitér dette innlegget www.leahnis.net Link to post
Ida Marie III Svart 16.April.2018 Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 Du får også caps med lanterne på toppen, ser muligens dum ut, men det ser en ikke i mørke.. Da har du med god sikkerhet topplanternen på høyeste punkt, og den lyser de 360 gradene den skal... Sitér dette innlegget Link to post
eskils1111 Svart 16.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2018 Takk for svar, har funnet en løsning enten sugekopp eller ved feste til motoren. Takk for mange god svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.