Jump to content

Skrogsink til Princess

oberst1

Recommended Posts

kokken skrev for 4 timer siden:

er vel montert med gjennomgåande skruer så berre å måle senteravstanden.en sink på styrbord og en sink på babord side, opne dei små lukene i lasterommet så finn du dei

Kom på det, men det forutsetter å være tilstede i båten for å måle. Håpet å slippe bilturen før jeg skal dit allikevel på torsdag kveld :wink:

Ikke vet jeg om det er en sjanse å ta eller om den ene varianten «overtok» for den andre ved et årstall eller noe...

Hehe, joda to stk. Vi overtok båten i juni ifjor, da med en helt ny sink og den andre kunne gå et år til. Forrige eier var vant til at 2-3 år holdt de, derfor bytter jeg den ene nå :wink:

@Chiefengineer Det er jo det jeg er usikker på :rolleyes:. Høres ut som det er samme, men ble oppmerksom på at både 5kg og 7kg var brukt på disse englenderne. Jeg bare håpet å kjøpe riktig størrelse før jeg skal ned til båten torsdag kveld (times biltur en vei).

Fredag morgen skal den opp bare for helgen og marinaen har ikke disse lokalt. Ønsker ikke å kaste bort flere timer med handling når jeg må stoffe, polere og skifte batteribank før mandag morgen. Jeg vet, luksusproblem, men gjelder å være forberedt for «the task in hand» :giggle:

Redigert av oberst1 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...