MR Swe Startet 16.April.2018 Del på Facebook Startet 16.April.2018 Hei, Har byttet antennekabel som går igjennom hardtopen. Det gamle hullet blir brukt men dessverre er det så tett mot et takfeste så jeg kan ikke bruke gjennomføring fra feks scanstrut. Så da tenkte jeg bare tett omkring kabel mot hardtoppen med noe.. Hva rekommenderas. Tec7. silikon/ sika? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 Hei, Swe. Jeg har brukt alle de 3 på mine båter, stort sett med samme gode resultat. Hvit Sika 291 har jeg alltid i roteskuffen. Både tetter og limer suverent. silikon, kan liksom bare brukes som tettemasse Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 16.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2018 Takk worry.. Tettade i går med silikon som jeg hadde en tuba av men så begynte jeg tenkte på silkon og saltvann kansje ikke er det beste. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 Tec 7 er sjefen ? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Trønderbygger Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 Akvarie silikon ? tåler uv saltvann og hefter noe jævlig om det er rent på påføring's flater Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.