Jump to content

Edit History

Fjord21DC

Fjord21DC

Forsøkte i dag med trimknappen på kontrollboksen. Kun den ene sylinderarmen beveger seg (den som er i nedre stilling og som ikke har vandret). Fikk de i samme posisjon, satt inn bolten, forsøkte å trimme ned, men ingen bevegelse i sylinderen som har låst seg. Tenkte kanskje kreftene til den sylinderen som fungerte kunne dra med seg den andre ned, men der tok jeg feil..

Er litt rådvill, kom gjerne med tips.

Bruke makt, gummihammer, tyngde eller jekkestropper for å tvinge sylinderen ned?

Er det mulig å løsne på trykket i sylinderen på noen måte?

Ser noen hoppe på drevet med full tyngde på YouTube for å løsne trimsylinderen. Sikkert ingen god ide, men ser at flere tipser om nok kraft og makt, så løsner den. Ikke vet jeg..

4FE89F74-8F5F-4E8A-A01C-0EA20A63EFAB.jpeg

Fjord21DC

Fjord21DC

Forsøkte i dag med trimknappen på kontrollboksen. Kun den ene sylinderarmen beveger seg (den som er i nedre stilling og som ikke har vandret). Fikk de i samme posisjon, satt inn bolten, forsøkte å trimme ned, men ingen bevegelse i sylinderen som har låst seg. Tenkte kanskje kreftene til den sylinderen som fungerte kunne dra med seg den andre ned, men der tok jeg feil..

Er litt rådvill, kom gjerne med tips.

Bruke makt, gummihammer, tyngde eller jekkestropper for å tvinge sylinderen ned?

Er det mulig å løsne på trykket i sylinderen på noen måte?

4FE89F74-8F5F-4E8A-A01C-0EA20A63EFAB.jpeg

• Create New...