Jump to content

Edit History

Chris284

Chris284

Hadde samme problem en gang og da løsnet jeg hele armen og tok jeg den i en verksted presse. (Pass på, det blir trykk i væsken som er i sylinderen når den blir presset ut.)

Løsne de to hydraulikk slangene, pass på at de kommer på riktig plass når du monterer tilbake.

Du kan prøve med stropper før du løsner slangene.

Det er antagelig luft i sylinderen, eller at stempelet er gått for langt ut så hydraulikken ikke fungerer.

Chris284

Chris284

Hadde samme problem en gang og da løsnet jeg hele armen og tok jeg den i en verksted presse. (Pass på, det blir trykk i væsken som er i sylinderen når den blir presset.)

Løsne de to hydraulikk slangene, pass på at de kommer på riktig plass når du monterer tilbake.

Det er antagelig luft i sylinderen, eller at stempelet er gått for langt ut så hydraulikken ikke fungerer.

Chris284

Chris284

Hadde samme problem en gang og da løsnet jeg hele armen og tok jeg den i en verksted presse. (Pass på at det blir trykk i væsken som er i sylinderen når det blir press på.)

Chris284

Chris284

Hadde samme problem en gang og da løsnet jeg hele armen og tok jeg den i en verksted presse. (Pass på at det blir trykk i væsken som

er i sylinderen.)

• Create New...