Spirit`ist Startet 16.April.2018 Del på Facebook Startet 16.April.2018 Jeg har lagt flexiteek på båten tidligere. I det store og hele fornøyd. Nå trenger jeg et par "staver" til rep., men det ser ut som importør på Hundvåg er "borte". Finnes Flexiteek å få kjøpt i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
oberst1 Svart 16.April.2018 Del på Facebook Svart 16.April.2018 Prøv marinagolv.se De leverer til norske kunder ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Bonita I Svart 17.April.2018 Del på Facebook Svart 17.April.2018 Nettsiden til easyteek ser nå ut til å være oppegående - men det betyr jo ikke at de fremdeles eksisterer. Ellers ser det jo ut til at Maritim har en del komponenter av isiteek (som er samme produktet som flexiteek) https://www.maritim.no/plastplater Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Spirit`ist Svart 18.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2018 Aha - er isiteek og flexiteek det samme Sitér dette innlegget Link to post
Sondreland Svart 18.April.2018 Del på Facebook Svart 18.April.2018 Flexiteek var til stede på båter i sjøen på aker brygge i fjor høst, representert ved en engelskmann som skulle fungere som importør i Norge. Jeg klarer ikke å huske hva han het. Han forklarte at flexiteek var proffversjonen mens isiteek var forbrukerversjonen hvor man "hadde lov" til å lage panelene selv. For å legge flexiteek måtte man gjennom en autorisering, da det er litt forskjellige teknikker som visstnok brukes for å lage paneler av disse to produktene. Slik jeg forstod det var den store forskjellen mellom dem metoden som ble brukt for å sette sammen panelene. For Flexiteek ble bitene "sveiset" sammen mens isiteek limes. Flexiteek forstod jeg dermed var tiltenkt en forretningsmodell der man sender inn mal og får tilbake panelet som man selv kan lime til båten. For Isiteek kjøper man råmaterialene og får lov til å sette sammen disse panelene selv. Han viste eksempler på begge produkter og jeg må si at det så veldig flott ut, så lenge man ikke legger det ved siden av ekte teak, da ser man naturligvis forskjeller. Fordelen er jo at det er lett å produsere og tilnærmet vedlikeholdsfritt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.