Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Her er jeg ikke enig med hanto1, men det vet han sikkert :giggle: Holidayen har bedre aktercabin, bedre bad og bedre badeplattform. For 400-500k så er det få båter som kan matche disse om årsmodell er 2002 med 4LH-maskin. Jeg tror du skal være kjapp om du skal sikre deg den øverste før sommeren. Vil tro 450 er riktig salgspris for denne. Båten trenger ikke mer enn 3 meter båtplass. Billig å eie, billig i drift. Meget bra kvalitet, samt at Marex er solid oppe å går som forhandler, sikkert i mange år fremover. Jeg har mange innlegg om Marex 280 Holiday her inne på forumet, om du søker litt :thumbsup:

Worry II

Worry II

Her er jeg ikke enig med hanto1, men det vet han sikkert :giggle: Holidayen har bedre aktercabin, bedre bad og bedre badeplattform. For 400-500k så er det få båter som kan matche disse om årsmodell er 2002 med 4LH-maskin. Jeg tror du skal være kjapp om du skal sikre deg den øverste før sommeren. Vil tro 450 er riktig salgspris for denne. Båten trenger ikke mer enn 3 meter båtplass. Billig å eie, billig i drift. Meget bra kvalitet, samt at Marex er solid oppe å går som forhandler, sikkert i mange år fremover.

Worry II

Worry II

Her er jeg ikke enig med hanto1, men det vet han sikkert :giggle: Holidayen har bedre aktercabin, bedre bad og bedre badeplattform. For 400-500k så er det får båter som kan matche disse om årsmodell er 2002 med 4LH-maskin. Jeg tror du skal være kjapp om du skal sikre deg den øverste før sommeren. Vil tro 450 er riktig salgspris for denne. Båten trenger ikke mer enn 3 meter båtplass. Billig å eie, billig i drift. Meget bra kvalitet, samt at Marex er solid oppe å går som forhandler, sikkert i mange år fremover.

• Create New...