Tryta Startet 17.April.2018 Link til dette innlegget Startet 17.April.2018 Heisann. Har tenkt å installere en spylepumpe i båten der jeg kan koble til en slange som jeg kan hive over ripa. Slik slipper jeg skroggjennomføring. Vil ha to vannkontakter på innsiden av ripa slik at jeg hurtig tilkobler inntaksslange og spyleslange. Hvor får man tak i enkle billige koblinger som er tette? Kommentar fra moderator: Om du kan gi en nærmere beskrivelse av hva du ønsker så skal jeg oppdatere emnetittelen. Fint om alle kan lese reglene før man poster. "Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn." Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 (redigert) "Vannkontakt" = Slangekopling Hva er feil med Gardena sine? Redigert 17.April.2018 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tryta Svart 17.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 (redigert) Har de koblinger som kan gå gjennom innsiden av skroget? Det jeg tenker på er vel et spyleuttak og et spyleinntak. Redigert 17.April.2018 av Tryta (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 Kan du forklare litt nærmere hva du ønsker? Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 17.April.2018 Link til dette innlegget Svart 17.April.2018 EBay - "Marine washdown hose fitting" Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Tryta Svart 18.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 Akkurat det jeg var ute etter! Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 21.April.2018 Link til dette innlegget Svart 21.April.2018 Lazyjack skrev On 4/17/2018 at 18.09: "Vannkontakt" = Slangekopling Hva er feil med Gardena sine? Gardena prøver eg å halde meg unna. I båten er det bannlyst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.