pontus Startet 27.Juli.2005 Del på Facebook Startet 27.Juli.2005 Hei, Har kjøpt meg båt (Sollux 24' snekke), og fikk med et Eagle Ultra III Plus ekkolodd. Problemet er at jeg ikke har fått med noen håndbok/brukermanual på den. Er det noen der ute som har en manual på denne modellen, og kunne ordne med en kopi? Eller om noen vet hvor en slik kan skaffes? (den ligger ikke hos produsenten på internett..) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Juli.2005 Del på Facebook Svart 27.Juli.2005 Fant Eagle Classic Plus på nettet. Kan du bruke den? Det er et PDF dokument. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
pontus Svart 28.Juli.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2005 ..tja... ikke helt samme typen , men jeg finner jo igjen noe av funksjonene da... (Tar gjerne imot flere tips) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.Juli.2005 Del på Facebook Svart 28.Juli.2005 Ring Sleipner og hør om de har en liggende i papirformat. 69300060 ULTRA 3 er noen år gammel så det er ikke sikkert de har, men det skader ikke å høre med dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.