Jump to content

Edit History

Barbaria

Barbaria

Gunga Din skrev for 2 timer siden:

Denne dritten Autohelm/ST600* kastet jeg over bord.....passet ikke ens til mooring

satset på riktige seiler grejjer..... B&G og NMEA2000 og et Monitor(kanskje burde ha valgt Sailomat).....:smiley:

Hehe, alle har sine monster. Vi forsøker å ikke være fanatisk på noe som helst, vi benytter oss av det som fungerer for oss. Ombord er det Raymarine saker som har stått siden båten var ny, og det fungerer enda, det er god nok. Seil greier er ikke noe for oss siden vi ikke anser oss som «seilere». Vi er bare oss på tur :cheers:

Skal du på kasta loss happeningen på langedrag i mars?

Barbaria

Barbaria

Gunga Din skrev for 2 timer siden:

Denne dritten Autohelm/ST600* kastet jeg over bord.....passet ikke ens til mooring

satset på riktige seiler grejjer..... B&G og NMEA2000 og et Monitor(kanskje burde ha valgt Sailomat).....:smiley:

Hehe, alle har sine monster. Vi forsøker å ikke være fanatisk på noe som helst, vi benytter oss av det som fungerer for oss. Ombord er det Raymarine saker som har stått siden båten var ny, og det fungerer enda, det er god nok. Seil greier er ikke noe for oss siden vi ikke anser oss som «seilere». Vi er bare oss på tur :cheers:

Skal du på kasta loss happeningen på langdrag i mars?

Barbaria

Barbaria

Gunga Din skrev for 1 time siden:

Hehe, alle har sine monster. Jeg forsøker å ikke være fanatisk på noe som helst, vi benytter oss av det som fungerer for oss. Ombord er det Raymarine saker som har stått siden båten var ny, og det fungerer enda. Det er god nok. Seil greier er ikke noe for oss siden vi ikke anser oss som «seilere». Vi er bare oss på tur :cheers:

Skal du på kasta loss happeningen på langdrag i mars?

• Create New...