HR-M Startet 18.April.2018 Link til dette innlegget Startet 18.April.2018 Hei! Jeg har fått et tilbud fra en seilmaker som innebærer at vi skal sy inn rev og andre ting på seilene som skal fikses. Han ønsker også legge inn uv-kant på seil? Og da lurer på hvorvidt det er hensiktsmessig når vi har et trekk til forseilet som vi bruker hver gang vi ruller inn genoaen og det ikke er i bruk? Tusen takk for tilbakemelding :-) Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.April.2018 Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 Du har liten nytte av uv-kant på ett seil som er under ett trekk. Men hvis du har UV duk kan du kanskje spare deg bruken av trekket... Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Guest Avmønstret# Svart 18.April.2018 Link til dette innlegget Svart 18.April.2018 Har hatt båt med eget trekk til å ha utenpå genua, brukte det aldri. Og har hatt/har båt med genua med uv-duk. Og det blir jo alltid brukt da kan en si :-) Hadde spandert på meg uv- duken jeg altså... heller solgt det drekket på FB eller finn. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.