Kjeles Startet 19.April.2018 Del på Facebook Startet 19.April.2018 Nå når 'plogging' har blitt en ny trend blant joggere, er det kanskje på tide å introdusere begrepet 'plåtliv' -- båtliv kombinert med plukking av plast? Mange har sikkert drevet dette i årevis uten å snakke høyt om det. Kanskje det nå er blitt lov å skryte litt? Hva om vi veier dagens plastfagst (alle har sikkert en fiskevekt liggende i båten) og rapporterer vekten i denne tråden? På slutten av sesongen kan vi rapportere samlet fangst og kåre 'Plåtlivmester 2018'. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.April.2018 Del på Facebook Svart 19.April.2018 ??? Sitér dette innlegget Link to post
Landcrab Svart 19.April.2018 Del på Facebook Svart 19.April.2018 Morsomt forslag Jeg gidder ikkke veie søppla, men kan evt telle antall søplesekker og bæreposer. 2 stk. bæreposer så langt, hadde ikke flere liggende på siste tur. Tror det tok ti min å fylle to poser Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 19.April.2018 Del på Facebook Svart 19.April.2018 Bra tiltak? Gikk en tur i fjæra om tirsdagen,hadde dessverre ikke med noe å ha søppel i. Det skal jeg huske neste gang. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Kjeles Svart 20.April.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2018 17 hours ago, Landcrab said: ... telle antall søplesekker og bæreposer. Takk, det var et bedre forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.