Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Greit med openCPN, men man kan jo bli svimmel av mindre. Når jeg så den lista som kom opp her, så gikk jeg rett i lås og forsvarsposisjon :giggle:

Du må nesten være meget interessert eller ha et ønske om at dette skal du få til, for å starte med dette. Personlig så har jeg jobbet med data i mange år og gidder rett og slett ikke gå i gang med openCPN. Da kjøper jeg heller navionics til 99usd i året. 

Kjellg

Kjellg

Greit med openCPN, men man kan jo bli svimmel av mindre. Når jeg så den lista som kom opp her, så gikk jeg rett i lås og forsvarsposisjon :giggle:

Du må nesten være meget interessert eller ha et ønske om at dette skal du få til, for å gå i gang med dette. Personlig så har jeg jobbet med data i mange år og gidder rett og slett ikke gå i gang med openCPN. Da kjøper jeg heller navionics til 99usd i året. 

Kjellg

Kjellg

Greit at openCPN, men man kan jo bli svimmel av mindre. Når jeg så den lista som kom opp her, så gikk jeg rett i lås og forsvarsposisjon :giggle:

Du må nesten være meget interessert eller ha et ønske om at dette skal du få til, for å gå i gang med dette. Personlig så har jeg jobbet med data i mange år og gidder rett og slett ikke gå i gang med openCPN. Da kjøper jeg heller navionics til 99usd i året. 

• Create New...