Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Hehe, no problem :wink: Har lenge tenkt å se litt på sakene men har ikke fått kommet igang ennå. Har lest litt igjennom noen manualer, men funnet ut at det var enklere å betale til navionics ;)

Redigert.

Men den var fin den oppskriften med Raspberry. Har alt liggende så kanskje jeg går i gang med det. Hvordan er hastigheten på Raspberry? Henger hardware med når man oppdaterer bildet? Det kom vel en ny utgave her om dagen, sa da har jeg den nest nyeste. 

Kjellg

Kjellg

Hehe, no problem :wink: Har lenge tenkt å se litt på sakene men har ikke fått kommet igang ennå. Har lest litt igjennom noen manualer, men funnet ut at det var enklere å betale til navionics ;)

Redigert.

Men den var fin den oppskriften med Raspberry. Har alt liggende så kanskje jeg går i gang med det. Hvordan er hastigheten på Raspberry? Henger hardware med når man oppdaterer bildet? Det kom vel en ny utgave her om dagen, sa så har jeg den nest nyeste. 

Kjellg

Kjellg

Redigert.

Men den var fin den oppskriften med Raspberry. Har alt liggende så kanskje jeg går i gang med det. Hvordan er hastigheten på Raspberry? Henger hardware med når man oppdaterer bildet? 

Kjellg

Kjellg

• Create New...