Jump to content

Edit History

Nord West 420

Nord West 420

33 minutes ago, Sun Flyer said:

Beklager, tror deg ikke et sekund..

Da utfordrer jeg deg til å prøve. Har seilt 13 ganger fra Biscaya til Norge i forskjellige Beneteau båter.   First og Oceanis i forskjellige størrelser. 

Vært eier av noen Beneteauer, Najad, HR, Jeanneau osv. Seilt regatta med 36.7 osv. men mulig han får høre på deg og forvente en komfortabel seilas med en 31.7 når Nordsjøen overrasker med litt sterkere og mer ugunstig vindretning  enn varslet som er veldig typisk for Nordsjøen.  Tipper det blir 20+ ubehagelige timer til land.  

Nord West 420

Nord West 420

31 minutes ago, Sun Flyer said:

Da utfordrer jeg deg til å prøve. Har seilt 13 ganger fra Biscaya til Norge i forskjellige Beneteau båter.   First og Oceanis i forskjellige størrelser. 

Vært eier av noen Beneteauer, Najad, HR, Jeanneau osv. Seilt regatta med 36.7 osv. men mulig han får høre på deg og forvente en komfortabel seilas med en 31.7 når Nordsjøen overrasker med litt mer og mer ugunstig vindretning  enn varslet som er veldig typisk for Nordsjøen.  Tipper det blir 20+ ubehagelige timer til land.  

Nord West 420

Nord West 420

Vært eier av noen Beneteauer, Najad, HR, Jeanneau osv. Seilt regatta med 36.7 osv. men mulig han får høre på deg og forvente en komfortabel seilas med en 31.7 når Nordsjøen overrasker med litt mer og mer ugunstig vindretning  enn varslet som er veldig typisk for Nordsjøen. 

Nord West 420

Nord West 420

Vært eier av noen Beneteauer, Najad, HR, Jeanneau osv. Seilt regatta med 36.7 osv. men mulig han får høre på deg og forvente en komfortabel seilas med en 31.7 når Nordsjøen overrasker med litt mer og mer ugunstig vindretning vind enn varslet som er veldig typisk for Nordsjøen. 

Nord West 420

Nord West 420

25 minutes ago, Sun Flyer said:

Vært eier av noen Beneteauer, Najad, HR, Jeanneau osv. Seilt regatta med 36.7 osv. men mulig han får høre på deg og forvente en komfortabel seilas med en 31.7 når Nordsjøen overrasker med litt mer og mer ugunstig vindretning vind enn varslet som er veldig typisk for Nordsjøen. 

• Create New...