Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Jeg er en av de som har dieselvarmer stående på om natta, på tross av advarsler. På diesel i alle fall,  er det CO man må passe seg for. CO er vel tyngre en luft og vil vel synke. Men jeg er hysterisk og har montert flere CO varslere både høyt og lavt, ved utblåsing, ved plass hvor vi sover og i rommet hvor varmer står. Jeg bor i nord så en natt uten varme på vår og høst blir kald og duggete. Men, en aldri så liten advarsel - CO er farlig og du merker den ikke. Er du ikke klar over farene, tar hensyn til disse og prøver å minimere risikoen så mye det går, så er det ikke anbefalt å sove med den på. Når du spør hva slags alarm og høyde, så ville jeg latt være å sove med den på, for da synes jeg ikke du har kontroll eller nok kunnskap om emmet. Unnskyld om jeg er direkte, var er ikke meningen det, men Co kan være MEGET farlig ! 

Kjellg

Kjellg

Jeg er en av de som har dieselvarmer stående på om natta, på tross av advarsler. På diesel i alle fall,  er det CO man må passe seg for. CO er vel tyngre en luft og vil vel synke. Men jeg er hysterisk og har montert flere CO varslere både høyt og lavt, ved utblåsing, ved plass hvor vi sover og i rommet hvor varmer står. Jeg bor i nord så en natt uten varme på vår og høst blir kald og duggete. Men, en andre så liten advarsel - CO er farlig og du merker den ikke. Er du ikke klar over farene, tar hensyn til disse og prøver å minimere risikoen så mye det går, så er det ikke anbefalt å sove med den på. Når du spør hva slags alarm og høyde, så ville jeg latt være å sove med den på, for da synes jeg ikke du har kontroll eller nok kunnskap om emmet. Unnskyld om jeg er direkte, var er ikke meningen det, men Co kan være MEGET farlig ! 

Kjellg

Kjellg

Jeg er en av de som har dieselvarmer stående på om natta, på tross av advarsler. På diesel i alle fall,  er det CO man må passe seg for. CO er vel tyngre en luft og vil vel synke. Men jeg er hysterisk og har montert flere CO varslere både høyt og lavt, ved utblåsing, ved plass hvor vi sover og i rommet hvor varmer står. Jeg bor i nord så en natt uten varme på vår og høst blir kald og duggete. Men, en andre så liten advarsel - CO er farlig og du merker den ikke. Er du ikke klar over farene, tar hensyn til disse og prøver å minimere risikoen så mye det går, så er det ikke anbefalt å sove med den på. Når du spør hva slags alarm og høyde, så ville jeg latt være å sove med den på, for da synes jeg ikke du har kontroll eller nok kunnskap om emmet. Unnskyld om jeg er direkte er ikke meningen det, men det kan være MEGET farlig ! 

• Create New...