Mortni Marex Startet 20.April.2018 Link til dette innlegget Startet 20.April.2018 Har hydraulisk Bennett trimflaps. B.B trimsylinder går veldig tregt ut, noen ganger låser den seg ute. Det er ikke noe lekasje, S.B virker som den skal. Kan jeg bytte om på pumpe for å se om problemet flytter seg til S.B. Eventuelt er det noe å gjøre med hydraulik pumpa . Håper dere har noen gode tips til hvordan jeg skal gjøre det. Mvh Morten Nilsen Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 20.April.2018 Link til dette innlegget Svart 20.April.2018 (redigert) Du har riktig nivå med olje ? Høres nesten ut som luft eller en gåen sylinder foring. Er båten på land ? Redigert 20.April.2018 av Furu (see edit history) Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Mortni Marex Svart 20.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2018 Båten ligger på vannet. Sylinderene var nye i fjord. Er de ikke selvluftende. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 21.April.2018 Link til dette innlegget Svart 21.April.2018 Er vel selv luftende ved korrekt montering, hadde selv bare tatt kontakt med forhandler hvis de er så nye.. Bennett trim trabs har lagt ut flere you tube videoer for feil søking av det elektriske bla. solenoid ventiler. Har også bennet tabs ombord, men du har sikkert en del mer elektriske deler da mine er sikkert 15 år gamle Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.