Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

oyvind_m skrev 14 minutter siden:

Da kan det jo være at du har innplastet kjøl? Det er jo greit med tanke på kjølboltene, men gjør vel at skaden under kjølen (jfr. den andre tråden din) bør vies større oppmerksomhet.

Det er veldig godt mulig, den skaden har jeg konkludert med at jeg skal reparere uansett før utsett grunnet at det er så mye usikkerhet involvert.

Så om jeg har innplastet kjøl så har jeg ikke bolter i det hele tatt? (Unnskyld for nybegynner spørsmål)

Takk for svar

ne.andersson

ne.andersson

oyvind_m skrev 11 minutter siden:

Da kan det jo være at du har innplastet kjøl? Det er jo greit med tanke på kjølboltene, men gjør vel at skaden under kjølen (jfr. den andre tråden din) bør vies større oppmerksomhet.

Det er veldig godt mulig, den skaden har jeg konkludert med at jeg skal reparere uansett før utsett grunnet at det er så mye usikkerhet involvert.

Så om jeg har innplastet kjøl så har jeg ikke bolter i deg heletatt? (Unnskyld for nybegynner spørsmål)

Takk for svar

ne.andersson

ne.andersson

oyvind_m skrev 10 minutter siden:

Takk for svar

ne.andersson

ne.andersson

oyvind_m skrev 10 minutter siden:

Det er veldig godt mulig, den skaden har jeg konkludert med at jeg skal reparere uansett før utsett grynnrt at det er så mye usikkerhet involvert.

Takk for svar

ne.andersson

ne.andersson

oyvind_m skrev 7 minutter siden:

Det er veldig godt mulig, den skaden har jeg konkludert med at jeg skal reparere uansett før utsett nå som det er så mye usikkerhet involvert.

Takk for svar

• Create New...