Lars H. Svart 23.April.2018 Del på Facebook Svart 23.April.2018 En rask kikk i manualen sier meg at minusen er feilkoblet, se bilde under. I henhold til skjema skulle minus (svart ledning) vært koblet til der jeg har markert med rød pil og ikke slik det er nå markert med gul pil. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GeirFrode Svart 23.April.2018 Del på Facebook Svart 23.April.2018 27 minutes ago, Mix said: Skal gi 5V 2,1 A ifølge Biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Interior-tilbehor/Mobiltilbehor/USB-uttak-2000034597/ Sikkert litt varierende kvalitet på disse. Jeg har allerede byttet 1 stk av de, fordi den ikke klarte å lade mobilen lenger. Den holdt ikke mange mnd. Prøver en variant fra Jula nå. Sikkert ikke mye bedre den heller. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 23.April.2018 Del på Facebook Svart 23.April.2018 Har tre uttak av den enkle(ikke sig) Biltema varianten. De funker fortsatt fint etter 3 sesonger, men de står tørt under dekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.