Jump to content

Edit History

lectron

lectron

typo

5 hours ago, Nero II said:

Mja, det kommer mye an på regnemåten. Hvis du tenker alternativ kost, hva du kunne tjent på det samme antall timer, så har lectro rett: Glem det. Hvis du tenker at timene er gratis, så kommer du nok langt med 200 båtpenger. 

Det stod 10 - 20 båtpenger :-)

Jeg sier det ikke for å være ekkel eller negativ @Rydningen, men du risikerer å få en ganske negativ opplevelse.
Har vært med på verre ting enn den, men det krever enormt med tid, riktig verktøy, riktige materialer og lokale evt telt(hall)

ALT er i mitt hode lystbetont, men jeg tror du går inn i dette med andre forventninger enn hva som er realistisk.

Ta en titt på prosjektet til Ttor.
Han kan sikkert gi deg et hav av billledmateriell i tillegg om du går for den

lectron

lectron

3 hours ago, Nero II said:

Mja, det kommer mye an på regnemåten. Hvis du tenker alternativ kost, hva du kunne tjent på det samme antall timer, så har lectro rett: Glem det. Hvis du tenker at timene er gratis, så kommer du nok langt med 200 båtpenger. 

Det stod 15 - 20 båtpenger :-)

Jeg sier det ikke for å være ekkel eller negativ @Rydningen, men du risikerer å få en ganske negativ opplevelse.
Har vært med på verre ting enn den, men det krever enormt med tid, riktig verktøy, riktige materialer og lokale evt telt(hall)

ALT er i mitt hode lystbetont, men jeg tror du går inn i dette med andre forventninger enn hva som er realistisk.

Han kan sikkert gi deg et hav av billledmateriell i tillegg om du går for den

lectron

lectron

3 hours ago, Nero II said:

Det stod 15 - 20 båtpenger :-)

Har vært med på verre ting enn den, men det krever enormt med tid, riktig verktøy, riktige materialer.

Han kan sikkert gi deg et hav av billledmateriell i tillegg og du går for den

• Create New...