Worry II
Det er vel fuglereservat på de tilhørende øyene ? Jeg mener det står i kartene, men fant ikke noe umiddelbart på nett. Viktig å forholde seg til, samt å informere unga, så de ikke hopper i land på disse småøyene så tidlig i sesongen.
Det er vel fuglereservat på de tilhørende øyene ? Jeg mener det står i kartene, men fant ikke noe umiddelbart på nett. Viktig å forholde seg til, samt å informere unga, så de ikke hopper i land på disse småøyene så tidlig i sesongen.
Det er vel fuglereservat på de tilhørende øyene ? Jeg mener det står i kartene, men fant ikke noe umiddelbart på nett. Viktig å forholde seg til, samt å informere unga, så de ikke hopper i land på disse småøyene.
Det er vel fuglereservat på de tilhørende øyene ? Jeg mener det står i kartene, men fant ikke noe umiddelbart på nett. Viktig å forholde seg til, samt å informere unga, så de ikke hopper i land på disse smøåøyene.
Det er vel fuglereservat på de tilhørende øyene ? Jeg mener det står i kartene, men fant ikke noe umiddelbart på nett. Viktig å forholde seg til, samt å informere unga, så de ikke hopper i lang på disse smøåøyene.