Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

Du skal legge nytt kaidekke til ca 200,- pr kvadratmeter, og sparer inn noen hundrelapper på skruene. Føles det ut som riktig prioritering?

Nå er vi forskjellige, men jeg hadde kjøpt A4 syrefast fra anerkjent leverandør, og vært fornøyd med at det holder de neste 30 årene. Om 30 år er det ikke mitt problem, og jeg hater å gjøre ting to ganger.

Greit at en coatet skrue tåler 1500 timer i saltlake, men problemet med dem er at coatingen forsvinner i bitssporet når du skrur dem inn. Deretter ruster hodet av. Har brukt coatede skruer en gang for 20 år siden. Aldri igjen. 

Honduras

Honduras

Du skal legge nytt kaidekke til ca 200,- pr kvadratmeter, og sparer inn noen hundrelapper på skruene. Føles det ut som riktig prioritering?

Nå er vi forskjellige, men jeg hadde kjøpt A4 syrefast fra anerkjent leverandør, og vært fornøyd med at det holder de neste 30 årene. Om 30 år er det ikke mitt problem, og jeg hater å gjøre ting to ganger.

Greit at en coatet skrue tåler 1500 timer i saltlake, men problemet med dem er at coatingen forsvinner i bitssporet. Deretter ruster hodet av. Har brukt coatede skruer en gang for 20 år siden. Aldri igjen. 

Honduras

Honduras

Honduras

Honduras

Du skal legge nytt kaidekke til ca 200,- pr kvadratmeter, og sparer inn på skruene. Føles det ut som riktig prioritering?

Nå er vi forskjellige, men jeg hadde kjøpt A4 syrefast fra anerkjent leverandør, og vært fornøyd med at det holder de neste 30 årene.

Om 30 år er det ikke mitt problem, og jeg hater å gjøre ting to ganger.

• Create New...