Sjark1982 Startet 23.April.2018 Link til dette innlegget Startet 23.April.2018 Hei ej ønsker å kjøpe bløggekar til sjarken min og lurer på hvor mye det koster og kor ej kan kjøpe de Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 Han her laget og solgte tidligere... Aner ikke om d spinne liv i firmaet hans ennå. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=68496040&fks=68496040 Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 23.April.2018 Link til dette innlegget Svart 23.April.2018 (redigert) Han lager fortsatt og jeg kan anbefale han. Hurtig forsendelse og skikkelige saker. Kjøpte selv et av han for et par år siden. I tillegg så lager han på mål. Redigert 23.April.2018 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 24.April.2018 Link til dette innlegget Svart 24.April.2018 Tenkte først det var stive priser på noen enkle konstruksjoner som dette egentlig er. Men så sjekka jeg pris på sjøvannsbestandig alu.... hehe!! Må sveise litt for å tjene inn argon flasken fant jeg ut... lagret annonsen.. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 24.April.2018 Link til dette innlegget Svart 24.April.2018 Det er jo heller ikke noe hokus pokus å lage i treverk, eksempelvis vannfast finer i 10-12mm tykkelse. Mal hvitt og bløgg ivei.. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Timmeeh Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Helt sant. Hvis man limer hjørnene blir det vel høvelig tett også. Kjekt å kunne bruke det til å spyle gjennom med vann, og ha drenering under. Men vannfast er jo svindyrt igjen, så hvis man skal male holder det kanskje med vanlig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.