Jump to content

Edit History

Chiefengineer

Chiefengineer

Pinkvin skrev 16 minutter siden:

 

Det er motsatt. Dvs at det er veldig lite idiotkjøring pga omfattende opplæring/sertifikat, kontroller og holdningsarbeid. 

Vil tro det er allment akseptert at det ville vært mer idiotkjøring på veiene uten omfattende opplæring osv. 

--

Din slutning vil jeg si er ulogisk, syltynn og om det finnes noe som helst belegg for den så blir jeg utrolig overrasket. Dvs at en kan fjerne opplæring, sertifikat, kontroller og holdningsarbeid uten at det vil øke med idiotkjøring på veiene... sier seg selv hvordan det vil gå egentlig. 

 

Så du fornekter at ulykkesfrekvensen på veiene er høyere blant de i alderen 18-23 som nettopp har gjennomgått full opplæring iht. siste revisjon enn de i alderen 45-55 har utdatert opplæring men lengre erfaring og modnede holdninger?

 

Isåfall må dette være noe forsikringsselskapene ikke har fått med seg når de differensierer forsikringspremienet blant aldersgruppene. Men de kan sikkert ikke dette de heller?

Chiefengineer

Chiefengineer

Pinkvin skrev 14 minutter siden:

 

Det er motsatt. Dvs at det er veldig lite idiotkjøring pga omfattende opplæring/sertifikat, kontroller og holdningsarbeid. 

Vil tro det er allment akseptert at det ville vært mer idiotkjøring på veiene uten omfattende opplæring osv. 

--

Din slutning vil jeg si er ulogisk, syltynn og om det finnes noe som helst belegg for den så blir jeg utrolig overrasket. Dvs at en kan fjerne opplæring, sertifikat, kontroller og holdningsarbeid uten at det vil øke med idiotkjøring på veiene... sier seg selv hvordan det vil gå egentlig. 

 

Så du fornekter at ulykkesfrekvensen på veiene er høyere blant de i alderen 18-23 som nettopp har gjennomgått full opplæring iht. siste revisjon enn de i alderen 45-55 har utdatert opplæring men lengre erfaring og modnede holdninger?



×
×
  • Create New...