Jump to content

Edit History

Freidi

Freidi

I  forbindelse med frakt av nyinnkjøpt Windy 9800 FC fra Sveits til Norge ønsker jeg å demontere targabøylen for å få lavere transporthøyde og dermed rimeligere transport.

Er det noen som vet om det vil være mulig forholdsvis enkelt å demontere targabøylen for transport, f.eks. ved å løsne nødvendige bolter/muttere?

Ser at det er et grått lokk på targabøylen ca. 15 cm over overgang mellom båt og targa og et annet lokk ca. 5 cm under overgangen.

Kan noen bekrefte at ved å åpne lokkene får jeg nødvendig tilgang til å løsne bolter etc.
På forhånd takk for all mulig hjelp!

5adf5db4e2374_Windy9800targa2.JPG.d54a1c9266fdb8bc8fd79a2a410c493f.JPG 

Freidi

Freidi

I  forbindelse med frakt av nyinnkjøpt Windy 9800 FC ønsker jeg å demontere targabøylen for å få lavere transporthøyde og dermed rimeligere transport.

Er det noen som vet om det vil være mulig forholdsvis enkelt å demontere targabøylen for transport, f.eks. ved å løsne nødvendige bolter/muttere?

Ser at det er et grått lokk på targabøylen ca. 15 cm over overgang mellom båt og targa og et annet lokk ca. 5 cm under overgangen.

Kan noen bekrefte at ved å åpne lokkene får jeg nødvendig tilgang til å løsne bolter etc.
På forhånd takk for all mulig hjelp!

5adf5db4e2374_Windy9800targa2.JPG.d54a1c9266fdb8bc8fd79a2a410c493f.JPG 

• Create New...