ferskvannspiraten Startet 28.Juli.2005 Link til dette innlegget Startet 28.Juli.2005 (redigert) Noen som vet om det er en båtrampe som er tilgjengelig for almuen i Eidsvolls traktene? Det må nesten være et sted man også får lov til å la bil og henger stå fra lørdag til søndag. Betaler selvfølgelig for bruken Savner havet, og kunne i hvertfall tenke meg å utvide farvannet litt til helgen. Annet spørsmål - er det noe sted på Eidsvoll de selger båtsportkartene over mjøsa som jeg etterhvert har lest så mye om her?? Dessuten - noen steder jeg absolutt burde besøke hvis jeg får båten på mjøsa?? Redigert 28.Juli.2005 av ferskvannspiraten (see edit history) Sitér dette innlegget Ei lenger Ferskvannspiraten -tilbake på de salte bølger Link to post
svenk Svart 28.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2005 Hei Ved gamle Eidsvoll stasjon er det mulighet å sette ut båt for alle og en hver! Det er også mulig å få kjøpt kartet, på båtutstyrsforetningen på Hoelstangen (følg skilting til Eidsvoll Stasjon). Ikke noe problemer med parkering ved den gamle stasjonen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.