Jump to content

Kjøp av "overhalt" eldre Yanmar - alternativer/innspill

Copernicus

Recommended Posts

Noen som har erfaringer med denne karen - https://www.finn.no/user/profile/profile.html?id=1774275597&search=boat/motor ?

Vurderer å kjøpe en "overhalt" Yanmar 2gm20/2gm20F. Før jeg spør om detaljer vil jeg gjerne vite om noen her inne har erfaringer med selgeren. Jeg kommer selvfølgelig til å be om skriftlig deleliste og beskrivelse av utført jobb i forbindelse med overhalingen. Jeg er klar over at overhalt-begrepet er litt utvasket og  for enkelte ikke betyr annet enn at motoren er overmalt. Jeg er i den situasjonen at jeg gjerne skulle kjøpt ny motor med fabrikkgaranti, men økonomien tillater ikke en slik investering. Tar selvfølgelig i mot tips om andre alternativer i samme prisklasse og størrelse (har noe begrenset med plass der den skal monteres). Mitt budsjetter på  ca 25 000, (ikke noe poeng å komme med forslag som vesentlig overstiger dette selv om det er aldri så fornuftig:smash:).Installasjon ordner jeg selv. Motoren som satt i min båt båten var en 2gm20. 

Kan avslutningsvis nevne at jeg også har sendt en henvendelse til Tor Sneve. Noen som har erfaringer med ham?

Send meg gjerne en PM, om du ikke ønsker å poste det her. 

Redigert av Copernicus (see edit history)

fort tiden båtløs seiler

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...