Jump to content

Luke i akterskott, Rana 17 mangler nøkkel

jarlevaage

Recommended Posts

Kan det hende låsen er ettermontert? I så fall skulle jeg tro det er en vanlig skruluke som du kan bruke selv om du borer ut hele låsesylinderen. Men jeg tipper den selv om låsen er fabrikkmontert kan lukkes uten låsen. Ville kanskje testet alle smånøkler jeg hadde først, for de pleier ikke akkurat være umulige å dirke sånne sylindre. Ganske billige sånne mannhull på eBay. Får du av lokket kan du sikkert skru av rammen og sette inn en ny hvis du må ødelegge noe.

NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det.

Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd...

Å dirke denne kan bli problematisk pga plassering.. dårlig arbeidstilling
men tipper billig wafer lock så du kan jo google videoer av det
er det en billig lås så er nok withvital sitt forslag om å prøva andre nøkler er godt, grover tåleranser kan gi enkel inngang
Vri sakte og rikkel på nøkkel.

Videre bruk så må du orde deg en nøkkel

fun fact: biltemas hengerlås brukte jeg 4 sekunder på å dirke.. ikke bruk låsen som er med der

Redigert av TonyP
typo (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...