skorgeviken Startet 25.April.2018 Del på Facebook Startet 25.April.2018 (redigert) Hei. jeg lurer på om noen vet om noen billige fendere som virker bra. det skal brukes på ei flåte så trenger ikke å være kjempestor. Takk for svar legger ved noen bilder av flåten. Redigert 25.April.2018 av skorgeviken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
WithVital Svart 25.April.2018 Del på Facebook Svart 25.April.2018 Jeg har ikke funnet noen billigfendere som virker. Men du kan kanskje bruke bryggefendere? Da har biltema noen relativt rimelige (http://www.biltema.no/no/Bat/Boyer-og-fendere/Fendere/Fenderlist-2000031381/). Eller så kan du eksperimentere med PEM-slanger eller bildekk eller lignende som du skrur på i utbulende "kvartmåner" runt hele flåta? Sitér dette innlegget NB! For ordens skyld, håper jeg ingen tar mitt ord for at alt (om noe) av det som ramler ut av meg er 100% korrekt. Kanskje ikke en gang sannsynlig. Jeg vet at jeg roter litt i ny og ne, men vet jo ikke hvor jeg roter når jeg gjør det. Det greieste er egentlig om du går ut ifra at alt jeg sier og gjør er det rene vanvidd... Link to post
Trønderbygger Svart 25.April.2018 Del på Facebook Svart 25.April.2018 Tror bildekk uten felg er veien og gå enkelt og skru fast igjenom gummien og fåes gratis overalt ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.