Jump to content

Edit History

Duppe

Duppe

Det var ganske riktig som nbf16 sa at den vanlige trimbryteren skal 'klikkes' inn for å aktivere trailer mode, og når jeg ser på symbolet skjønner jeg nå at det er et slags bilde av en trailer der (vel en strek og noen prikker). Men vanskelig bryter. Er fortsatt ikke helt sikker på hvordan jeg gjorde det.

Drevet gikk ihvertfall helt opp og det at det ikke går lenger opp ved vanlig trim må ha vært satt slik fra fabrikken, enda det er utrolig lite mellom ytterpunktene men har vel med sikkerhet å gjøre, og kanskje ekstremt siden det er amerikansk båt og de vel er redde for saksøking for det kryr jo av alle slags advarselsklistremerker overalt i båten.

Så 'problemet' løst.. Eneste som er feil er instrumentet som viser trimvinkelen på dashbordet.

Takk igjen :thumbsup:

Duppe

Duppe

Det var ganske riktig som nbf16 sa at den vanlige trimbryteren skal 'klikkes' inn for å aktivere trailer mode, og når jeg ser på symbolet skjønner jeg nå at det er et slags bilde av en trailer der (vel en strek og noen prikker). Men vanskelig bryter. Er fortsatt ikke helt sikker på hvordan jeg gjorde det, men opp kom drevet.

Drevet gikk ihvertfall helt opp og det at det ikke går lenger opp ved vanlig trim må ha vært satt slik fra fabrikken, enda det er utrolig lite mellom ytterpunktene men har vel med sikkerhet å gjøre, og kanskje ekstremt siden det er amerikansk båt og de vel er redde for saksøking for det kryr jo av alle slags advarselsklistremerker overalt i båten.

Så 'problemet' løst.. Eneste som er feil er instrumentet som viser trimvinkelen på dashbordet.

Duppe

Duppe

Det var ganske riktig som nbf16 sa at den vanlige trimbryteren skal 'klikkes' inn for å aktivere trailer mode, og når jeg ser på symbolet skjønner jeg nå at det er et slags bilde av en trailer der (vel en strek og noen prikker).

Drevet gikk ihvertfall helt opp og det at det ikke går lenger opp ved vanlig trim må ha vært satt slik fra fabrikken, enda det er utrolig lite mellom ytterpunktene men har vel med sikkerhet å gjøre, og kanskje ekstremt siden det er amerikansk båt og de vel er redde for saksøking. Det kryr jo av alle slags advarselsklistremerker overalt i båten.

• Create New...