altmuligbåt Startet 25.April.2018 Link til dette innlegget Startet 25.April.2018 Hei. På båten har vi noen store Teak dekk som vi skal gå over. Og til slutt pusse ned. Er det noe produkter som gjør at det holder seg bra. Vertfall en stund. Hva er best ?? Har over 35m2 med Teak dekk så vil ikke gjøre det for ofte. Takk. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Storebrokjell Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Coelan ekstremlakk, dyr,men ......topp Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 25.April.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Tror ikke jeg skal ha lakk. Ser mer for meg noe bra olje eller noe nano produkt ? Noen fler tips. ? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Guest Thostr Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Det ultimate er nok XtreemCoat som er en enkomponenters polyuretanlakk med svært gode elastiske kvaliteter. Dyrt og med ganske strenge krav til påføring, og mye av teakens egenskaper blir gjemt pent bort under et tykt lak med polyuretan. Går an å mikse inn antiskli-perler (must der hvor man skal gå). Dyrt. Standard båtplassen-løsning er Hövlings Golden Teak, etterfulgt av Owatron D1 + D2 - og så har du selvsagt 'do nothing'-leiren som jo i tillegg har uslåelig pris og ikke minst svært begrenset arbeidsinnsats (begrenset til det mentale arbeidet det er å komme fram til at man velger dette). Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 25.April.2018 Link til dette innlegget Svart 25.April.2018 Jeg har brukt Teakseal de siste tre årene. Kjempefornøyd. http://baatdekk.no/teakseal/ Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Erik Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 På teak bruker du saltvann og en skånsom kost. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Eureka Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Hva slags båt er det? Er teaken stadig eksponert for sol, regn og fottøy? Sitér dette innlegget Link to post
Horst Svart 26.April.2018 Link til dette innlegget Svart 26.April.2018 Boracol ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.