Jump to content

Edit History

KistinaU

KistinaU

Raymarine Kart plotter, veksling mellom to kart. Er det noen som har bruker erfaring med to kart i plotteren? jeg har to SD brikke plasser og i menyen for kart skal det være enkelt å bytte. Problemet er, hvis jeg har et kart som hoved kart, det vil si Hele Norge, jeg bruker Navionics Platinum+ Large som dekker hele norge og noe av sverige, men når jeg setter inn kart brikke to (som er Island Færøyene og shetland) så tar maskinen og laster den inn som hoved kart og ikke bryr seg om det som er i Slott 1 og jeg kan ikke se den i menyen i det hele tatt, hva gjør jeg galt, har gjort som manualen sier, tror jeg.

KistinaU

KistinaU

Raymarine Kart plotter, veksling mellom to kart. Er det noen som har bruker erfaring med to kart i plotteren? jeg har to SD brikke plasser og i menyen for kat skal det være enkelt å bytte. Problemet er, hvis jeg har et kart som hoved kart, det vil si Hele Norge, jeg bruker Navionics Platinum+ Large som dekker hele norge og noe av sverige, men når jeg setter inn kart brikke to (som er Island Færøyene og shetland) så tar maskinen og laster den inn som hoved kart og ikke bryr seg om det som er i Slott og jeg kan ikke se den i menyen i det hele tatt, hva gjør jeg galt, har gjort som manualen sier, tror jeg.

• Create New...