Jump to content

Edit History

Brumm

Brumm

Er ikke helt venn med denne motoren ennå. Ble satt inn i fjor (brukt) som erstatning for min havarerte Yanmar LH DTE 165 hk. Den motoren hadde ikke zinkanoder i det hele tatt, men denne 222 hesteren har visst fem stykker og heter. Bildet viser et par av de.

Jeg skulle sjekke om de måtte byttes var det er klin umulig å skru de ut. Irring kanskje? Er redd for å ødelegge noe hvis jeg tar i for hardt. Noen triks som hjelper?

Eller skal jeg bare la det være? Noen som vet hva konsekvensen av det vil være på sikt? Motor er fra 2000, kanskje det aldri har vært byttet zink på den?

Båten ligger heldigvis i brakkvann nå.

5ae339ad6951f_zinkyanmar.JPG.ca8ff3849f46344b0ee48024de6bd2e0.JPG

Brumm

Brumm

Er ikke helt venn med denne motoren ennå. Ble satt inn i fjor (brukt) som erstatning for min havarerte Yanmar LH DTE 165 hk. Den motoren hadde ikke zinkanoder i det hele tatt, men 222 hesteren har visst fem stykker. Bildet viser et par av de.

Jeg skulle sjekke om de måtte byttes var det er klin umulig å skru de ut. Irring kanskje? Er redd for å ødelegge noe hvis jeg tar i for hardt. Noen triks som hjelper?

Eller skal jeg bare la det være? Noen som vet hva konsekvensen av det vil være på sikt? Motor er fra 2000, kanskje det aldri har vært byttet zink på den?

Brumm

Brumm

Er ikke helt venn med denne motoren ennå. Ble satt inn i fjor (brukt) som erstatning for min havarerte Yanmar LH DTE 165 hk. Den motoren hadde ikke zinkanoder i det hele tatt, men 222n hesteren har visst fem stykker. Bilde6t viser et par av de.

Jeg ville sjekke om de måtte byttes, men det er klin umulig å skru de ut. Irring kanskje? Er redd for å ødelegge noe hvis jeg tar i for hardt. Noen triks som hjelper?

• Create New...